Szkolenie personelu

Czy szkolenia są ważne?

Często zadajemy to pytanie naszym kontrahentom

podczas pierwszego spotkania.

 

Uważamy, że jest to niezbędne wsparcie dla naszych Partnerów biznesowych, dlatego mamy dział szkoleniowy w naszej firmie, który opracowuje materiały i różne poziomy kształcenia z zakresu wiedzy o winie dostosowane do potrzeb kadry sprzedającej wina w restauracji czy hotelu.

Oferujemy szkolenia w trzech poziomach:

1.     Pierwszy tzw. -  „POZIOM ZERO” polegający na przekazaniu ogólnej wiedzy winiarskiej i sprzedażowej w oparciu o stworzoną kartę win. Czas takiego szkolenia to 1,5 – 2 h. Po takim szkoleniu kadra sprzedażowa naszego kontrahenta powinna już samodzielnie oferować gościom wina z uwzględnieniem zasad łączenia potraw i win oraz je otwierać.

2.     Drugie szkolenie rozpoczyna się testem sprawdzającym wiedzę ze szkolenia „POZIOMU ZERO”. Następnie sommelier w zależności od specyfiki miejsca, rodzaju restauracji, proponuje kolejny krok z wiedzy winiarskiej. Nie stosujemy standardowych rozwiązań wg zasady: ‘’każdemu to samo”. Uważamy, że każde miejsce ma swoich gości i specyfikę, więc musimy zawsze dostosowywać poziom i zakres szkolenia.

3.     Trzeci poziom uzależniamy od stopnia wspólnego zaangażowania w biznes naszego Partnera biznesowego i jego kadry. Zwykle szkolenia z trzeciego poziomu organizowane są w formie Kursu Wiedzy o Winie zakończonego egzaminem i otrzymanym certyfikatem dla osób w nim uczestniczących.

 

Wszystkie osoby, które zajmują się szkoleniami w naszej firmie i ich przygotowaniem posiadają certyfikaty ukończonych kursów winiarskich jak również duże doświadczenie w pracy z rynkiem gastronomicznym, winiarskim.

Na każdym poziomie szkolenia sommelier otwiera wina, które są w karcie win, zgodnie z zasadą: „wiem, co sprzedaję”.

Celem naszych szkoleń jest stworzenie komfortowych warunków dla osób, które zajmują się sprzedażą wina w restauracji czy hotelu. Poprzez regularne szkolenia likwidujemy wszelkie „hamulce” ograniczające sprzedaż wina, niepotrzebne obawy przed brakiem tej wiedzy.

Uważamy, że wino powinno być w restauracji produktem pierwszego kontaktu, ponieważ stwarza dobre samopoczucie dla gościa a dla restauracji stanowi istotne źródło dochodu.

Informacja o polityce przetwarzania danych osobowych

W celu dostarczania naszych usług wykorzystujemy pliki cookies. Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookies, opcjach wypisu oraz Twoich preferencjach kliknij tutaj. Korzystanie z naszego serwisu internetowego traktowane jest jako zgoda na politykę przetwarzania danych osobowych.