Szkolenie personelu
Czy szkolenia są ważne?
Często zadajemy to pytanie naszym kontrahentom
podczas pierwszego spotkania.
Uważamy, że jest to niezbędne wsparcie dla naszych Partnerów biznesowych, dlatego mamy dział szkoleniowy w naszej firmie, który opracowuje materiały i różne poziomy kształcenia z zakresu wiedzy o winie dostosowane do potrzeb kadry sprzedającej wina w restauracji czy hotelu.
Oferujemy szkolenia w trzech poziomach:
1. Pierwszy tzw. - „POZIOM ZERO” polegający na przekazaniu ogólnej wiedzy winiarskiej i sprzedażowej w oparciu o stworzoną kartę win. Czas takiego szkolenia to 1,5 – 2 h. Po takim szkoleniu kadra sprzedażowa naszego kontrahenta powinna już samodzielnie oferować gościom wina z uwzględnieniem zasad łączenia potraw i win oraz je otwierać.
2. Drugie szkolenie rozpoczyna się testem sprawdzającym wiedzę ze szkolenia „POZIOMU ZERO”. Następnie sommelier w zależności od specyfiki miejsca, rodzaju restauracji, proponuje kolejny krok z wiedzy winiarskiej. Nie stosujemy standardowych rozwiązań wg zasady: ‘’każdemu to samo”. Uważamy, że każde miejsce ma swoich gości i specyfikę, więc musimy zawsze dostosowywać poziom i zakres szkolenia.
3. Trzeci poziom uzależniamy od stopnia wspólnego zaangażowania w biznes naszego Partnera biznesowego i jego kadry. Zwykle szkolenia z trzeciego poziomu organizowane są w formie Kursu Wiedzy o Winie zakończonego egzaminem i otrzymanym certyfikatem dla osób w nim uczestniczących.
Wszystkie osoby, które zajmują się szkoleniami w naszej firmie i ich przygotowaniem posiadają certyfikaty ukończonych kursów winiarskich jak również duże doświadczenie w pracy z rynkiem gastronomicznym, winiarskim.
Na każdym poziomie szkolenia sommelier otwiera wina, które są w karcie win, zgodnie z zasadą: „wiem, co sprzedaję”.
Celem naszych szkoleń jest stworzenie komfortowych warunków dla osób, które zajmują się sprzedażą wina w restauracji czy hotelu. Poprzez regularne szkolenia likwidujemy wszelkie „hamulce” ograniczające sprzedaż wina, niepotrzebne obawy przed brakiem tej wiedzy.